Дівчата зі звичайними фігурами знялися для реклами бренду купальників


Соціально орієнтовані бренди все частіше відмовляються від послуг професійних моделей, віддаючи перевагу звичайним жінкам. Так американська мережа магазинів Target запропонувала середньостатистичним дівчатам прикрасити літню рекламну кампанію.

Ще один бренд довів, що жінку не потрібно вимірювати, її потрібно просто любити такою, яка вона є. Рекламна кампанія Target Loves Every Body покликана допомогти дівчатам з неідеальною фігурою повірити в свої сили і знайти саме той купальник, який приховає всі недоліки.

Target спеціально для фотосесії запросив блогерів різних розмірів, які приміряли дизайнерські бікіні. Перед стилістом Занною Робертс Рассі постало непросте завдання – вибрати купальник, відштовхуючись від типу фігури дівчини. Занна порадила блогерам бікіні з яскравим принтом, цільні купальники з прозорими вставками і моделі в стилі ретро.


По матеріалам https://gazeta.ua/